Job 63 van 148


Report this listing

Solliciteren



Aankoopmanager


Functie

Wij zijn momenteel op zoek naar een aankoopmanager voor regio Ronse, met interesse in preventie/milieu (liefst met technische/chemische achtergrond).

Wat houdt de job in?

Als aankoopmanager/aankoopdirecteur met een technische/chemische achtergrond ben je verantwoordelijk voor het effectief beheren van alle inkoopactiviteiten binnen de organisatie, met een focus op technische en chemische producten en diensten. Je hebt ook een belangrijke rol als preventieadviseur niveau 3 of 2, waarbij je expertise in veiligheid en preventie van onschatbare waarde is voor het waarborgen van een veilige werkomgeving.


Jouw profiel

  • Een technische of chemische achtergrond, met ervaring in inkoop en supply chain management.
  • Kennis van technische en chemische processen en producten, inclusief specificaties en kwaliteitsnormen.
  • Ervaring in onderhandelingen met leveranciers en het beheren van leveranciersrelaties.
  • Certificering als preventieadviseur niveau 3 of 2 is een sterke plus.
  • Kennis Nederlands, Frans en Engels
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Analytisch denkvermogen en probleemoplossend vermogen.
  • Organisatorische vaardigheden en het vermogen om te multitasken en te werken onder druk.
  • Een proactieve en resultaatgerichte houding.

  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Tussenkomen in een zone: Europees
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgen
    De resultaten analyseren en het beleid bijsturen
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • Tussenkomen in een zone: Mondiaal
  • Tussenkomen in een zone: Nationaal
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen

Aanbod

  • Je komt terecht in een sterk groeiend bedrijf met mooie toekomstplannen voor iedereen
  • Wij bieden jou een stabiele job aan voor lange termijn in regio Vlaamse Ardennen
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijke verloning en maaltijdcheques
  • Opleidingsmogelijkheden

Solliciteren

Caroline Beyens
09/218.77.80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht